مطالب مفید




نکات کوچکی که عروس داماد ها در هنگام انتخاب تالار عروسی به آنها توجه نمیکنند 

شب جشن عروسی شما یکی از مهم ترین شب های زندگی شماست، بعد از چند ماه دوندگی و استرس برای هماهنگی های عروسی‌تان بالاخره جشنتان برگزار شده و همه ی خانواده و دوستان و آشنایانتان کنارتان هستند تا در شب بزرگتان همراهتان باشند. شب جشن عروسی نتیجه ی همه ی تلاش های شماست و مهم است که در آن شب سلیقه و ذوق و شوقی که برای جشنتان دارید را به خوبی به نمایش بگذارید. تالار عروسی زمینه ی برگزاری جشن شماست پس باید دقت کنید که راحتی مهمان های جشنتان را در نظر بگیرید و تالاری انتخاب کنید که زیبا و چشم نواز باشد.

همه ی عروس دامادها دوست دارند که محل برگزاری عروسیشان شیک و به یاد ماندنی باشد،اما معمولاَ میبینیم که با وجود بودجه و انرژی زیادی که صرف پیدا کردن تالار عروسی شیک و ارزان میشود میشود باز هم زوجین به مشکلاتی برمیخورند.

 مجلل ترین تالارهای عروسی حواسشان به سقف هست

یکی از ویژگی های یک تالار عروسی لوکس و زیبا داشتن سقف های بلند کار شده است، اگر تالار عروسی شما سقف ساده ای دارد می‌توانید از پارچه های بلند و تور های آویزان از لوستر و ستون ها کمک بگیرید تا ظاهری رویایی به تالار عروسی‌تان بدهید و مهمان ها را از شکوه و زیبایی عروسی‌تان شگفت زده کنید.

آیا تالار سرپوشیده بهتر است یا باغ؟

اینکه جشن عروسیتان در فضای سرپوشیده باشد یا باغ مسئله ای است که سلیقه ی شما آن را تعیین میکند.ممکن است شما دوست داشته باشید جشنی کوچک در باغ خانه ی پدری خود برگزار کنید یا در یک تالار عروسی شیک و ارزان در مرکز شهر  و یا حتی ممکن است دوست داشته باشید بخشی از جشنتان در باغ و بخش دیگر در فضای سرپوشیده باشد؛به هر حال باید بدانید که طبیعت همیشه ملاحظه کار نیست،ممکن است روز عروسیتان باران بیاید یا طوفان گرد و غبار!پس بهتر است از قبل چک کنید که باغ تالار انتخابیتان در صورت بروز چنین مشکلاتی فضای جایگزینی را داشته باشد.

رویایی ترین و زیباترین تزیین تالار عروسی : شمع آرایی

برای تزیین محل برگزاری عروسی‌تان می‌توانید از شمع ها استفاده کنید. شمع آرایی تزیینی آسان و تقریبا ارزان قیمت است که میتوانید برا جشنتان در نظر بگیرید، از شمعدان های آویزی گرفته تا شمع های کوچک و شیکی که میتوانید روی میز مهمان هایتان قرار بدهید.

اندازه تالار عروسی چقدر باید باشد؟

اندازه و وسعت تالار عروسی بستگی به تعداد مهمان هایتان دارد،اگر اندازه تالار عروسیتان مناسب با مهمان هایتان نباشد به مشکلات زیادی برمیخورید برای مثال اگر تالار انتخابیتان کوچک باشد برای رقصیدن و حتی عکس گرفتن دچار مشکل میشوید و اگر تعداد مهمان هایتان برای سالن عروسیتان کم باشد ممکن است جشنتان خلوت و بی روح به نظر بیاید.

وضعیت اتاق پرو و سرویس بهداشتی چطور است؟

دسترسی به اتاق پرو و همچنین امنیت آن بسیار مهم است،توجه کنید که یک نفر از کارکنان تالار در اتاق پرو برای جلوگیری از گم شدن وسایلتان باشد.همچنین فاصله ی سرویس بهداشتی از مهمان ها نیز مهم است،نه آنقدر از محل اصلی دور باشد که دسترسی به آن سخت باشد و نه آنقدر نزدیک که بوی بد مهمان هایتان را اذیت کند.

دسترسی به تالار انتخابیتان چگونه است؟

معمولا در تالارهای عروسی مرکز شهر باید حواستان به احتمال ترافیک و شلوغ بودن راه ها بخصوص در تعطیلی ها باشد،اما در تالارهای عروسی که در حاشیه یا خارج از شهر واقع شده اند توجه به اینکه مسیر رسیدن به آن سهل الوصول باشد ضروری است.بعضی از مهمان های شما ممکن است افراد سالمندی باشند که رانندگی در شب برایشان آسان نباشد و یا اگر مهمان هایی دارید که خودشان وسیله نقلیه ندارند باید بدانید که دسترسی به آژانس و امنیت محل چگونه است.

همچنین در هنگام انتخاب یک تالار عروسی شیک و ارزان نباید فقط به ساختمان و فضای داخلی آن توجه کرد،قطعا یک جاده ی خاکی خارج از شهر که در حاشیه آن پر از زباله است و به باغ شما منتهی میشود مطلوب شما و مهمان هایتان نیست.

آیا تالار  شما پارکینگ مناسب دارد؟

قطعا هیج کدام از مهمان هایتان دوست ندارد زمانی که میتواند در جشن شما سپری کند را صرف گشتن دنبال جای پارک کند.خیلی از باغ تالار های اطراف شهر هم با وجود فضای زیادی که برای پارک ماشین دارند فاقد امنیت لازم هستند پس بهتر است هنگام انتخاب این مورد را در نظر بگیرید.

تشریفات شایان فر با تیم مجرب، کاردان و باتجربه در بهترین شب زندگی تان در کنارتان خواهد بود تا شما به تمام خواسته های تان برسید. این افتحار ماست که تاکنون توانسته ایم رضایت بسیاری از عروس داماد های عزیز را جلب کنیم. 

جهت مشاوره و استعلام قیمت ها (برگزاری مراسم ازدواج، جشن تولد، مراسم عقد، گل آرایی، نورپردازی، تصویربرداری، برگزاری مهمانی، سمینار و همایش و...) می توانید با شماره تماس های ۰۹۱۲۱۴۵۸۰۸۴ و ۰۹۳۹۱۴۵۸۰۸۴ با تشریفات مجالس شایان فر در ارتباط باشید.